Тест-драйв Peugeot 3008: на жаль, але не раніше березня

Логіка здавалася бездоганною: для заасфальтованої вздовж і впоперек Європи паркетники були недоцільним блаженством, модним міщанським забаганням. Але виявилося, що паркетна істерія набагато довгограюча – навіть зараз їй не бачити ні кінця, ні краю. Одним словом, у другому наступі 3008-й вже нічим не нагадує свого великого, але непересічного попередника. Навпаки, все так стильно, цілісно і підсмаже, ніби перед нами черговий концепт-кар марки. Яких за цей період було як ніколи багато – “лев” активно готували нас і до зміни дизайнерської концепції, і до повернення в “світ паркету і лінолеуму”. Окреме браво, мсьє Крике, за вашу інтерпретацію i-Cockpit. Занижена посадка, віртуальний 12,3-дюймовий інструментарій, двоповерхова панель приладів з тач-скрином, пошарова обробка шпоном, пластиком і сталлю – раніше нічого подібного не пропонував не те що жоден кросовер, такого не було навіть у більш статусних Peugeot. До такого інтер’єру не просто звикнути – всі дні тесту мене не залишало відчуття футуристичності. Все легко, грайливо, повітряно, пластично настільки, що на витончені клавіші боязко було натискати – так і чекаєш, що вони в кращих концепткарівських традиціях відваляться. Що на купині дзеркало впаде на коліна, що оббивка відклеїться, штурвал відстебнеться… Але ні, все не тільки підпорядковано єдиній дизайнерській ідеї і при цьому цілком ергономічно, але й добротно – “цар звірів” не приховує свого бажання полювати на багатших угіддях . Peugeot із заплющеними очима ідентифікується за грайливими налаштуваннями. Численні електронні помічники саме страхують, а чи не відбирають управління себе. Все легко, плавно та передбачувано.

Окрім «дизайнерської» зовнішності, це і найширше використання наппи та алькантари (вперше в мас-маркеті), і синергія з акустиками Focal, і колосальна увага до деталей, що формують настрій. Чого варті дворежимне (Boost і Relax) підсвічування салону, парфумеризація повітря та масиви сірого дуба – більше дерева зараз хіба що у Jaguar, Bentley та RR. /38/ec/38eccf233925de9d6e62805f43d399a1.jpg”>Капітанську посадку підкреслює хвацько розгорнутий до водія кокпіт і незвично низьке розташування штурвала підліткового розміру. Але досвід водіння маломірних “пижиків” з такими усіченими кермами свідчить, що процес звикання недовгий і обіцяє ряд переваг. /a>8-дюймовий мультимедійний центр (привіт BMW) радує чудовою графікою, голосовим керуванням та миттєвим відгуком. Він підтримує інтерфейси Apple CarPlay, MirrorLink та Android Auto плюс управляє численними сервісами – від клімат-контролю і аж до 3D-навігації.

Список оснащення, зрозуміло, так само став значно масивнішим. Тут і самопарковник з технологією 360-градусного огляду, і адаптивний круїз-контроль з автоматичним гальмуванням, і масажер передніх крісел, і системи підтримки рядності, запобігання лобовим зіткненням, розпізнаванню дорожніх знаків, моніторингу сліпих зон та втомі самого водія. І навіть індукційна (бездротова) зарядка для смартфона – принаймні тільки так можна пояснити єдиний usb-портал у такому футуристичному салоні. /a4b6a821aba031850856c88bd67e84eb.jpg”>Модульна платформа EMP2 полегшила 3008-му переродження у вигляді кросовера. Свого часу вона стала відправною точкою для 308-ї серії та Citroen C4 Picasso. Ось тільки заявлений кліренс (220 мм) французи вимірюють за якимось власним методом. Наша версія – 180 мм.

У моторній лінійці, як правило, переважають дизелі: BlueHDi 1.6 залежно від форсування видає 100 або 120 л. с., BlueHDi 2.0 – 150 або 180 л. с. Українське представництво робить ставку на 150-сильну версію зі старим 6-діапазонним «автоматом» ЕАТ-6, який пережив уже третє оновлення. І на зміну якому в 2018-му прийде восьмиступка так само розробки Aisin. Альтернатива АКП – не менше 6-ступінчаста «механіка» з чіткими, короткими ходами, що нагадує олдскульні Porsche. А ось інший доступний для України двигун – бензиновий 1.6 THP на 150 л. с. буде доступний лише в парі з японським гідротрансформатором.