Porsche Panamera. Розвіюємо 10 міфів, що згустилися над другою генерацією

Міф перший. Panamera – це той самий 911-й, тільки розтягнутий для чотирьох.

Все значно складніше. Судіть самі: Porsche 911 – купе рідкісного задньомоторного компонування і тому в ньому не особливо вільготно навіть сидить попереду. Не говорячи вже за гальорку, де незатишно навіть другорічникам. Panamera замислювалася як симбіоз спорткара і представницького седана, тобто з їздовим характером і силуетом першого і рівнем комфорту другого. А значить компонувальникам потрібно було з зручно розмістити чотирьох дорослих плюс знайти місце для їхнього багажу. Так що розмови про задньомоторне компонування навіть не велися – тільки “класика”. такий незвичний для представницького класу формат? Дослідження говорили, що ринок навряд чи розбурхає черговий седан. Інша справа – створити щось із характерним для Porsche силуетом та преміальним рівнем комфорту.

Міф другий. Нова Panamera – лише фейсліфтінгова версія першою.

Ні, заощадити на запчастинах не вийде: вони не мають жодної загальної кузовної деталі. Різняться навіть каркаси. Неофіт довша і ширша, підросла і колісна база. Правда говорити про більш місткий салон не доводиться: вся 30-міліметрова надбавка (т.зв. «дистанція престижу») припала виключно на ділянку між моторним щитом і передньою віссю. Цей суто стилістичний термін народився у 20-ті, коли про потужність автомобілів судили в першу чергу за довжиною їхніх капотів – двигуни в ті часи були рядними. Найдивовижніше, що непомітні нашому оку 3 см дали дизайнерам необхідну “свободу маневру” – можливість “згладити” горб задньої стійки за рахунок більш випрямленої лінії даху а-ля 911, що так само спадає чи не до самого бампера. Купейності силуету дала і перемальована підвіконна лінія – на задній стійці знайшлося місце навіть для невеликих вікон. a>У дизайнерів давно свербіли олівці перемалювати корму “панамери”. Сильніше «заваливши» задні стійки і надавши підвіконній лінії купейний вигин, вони досягли певної схожості з канонічним Porsche 911. Принаймні тепер ніхто не назве Panamera “горбатою горою”.

Міф третій. У новій “панамері” як ніколи багато вуглепластику.

Справді, сталевих деталей тут не так багато. Але скоріше через широке застосування алюмінію. Якщо у первістка з крилатого металу були відштамповані передні крила, капот, багажник та зовнішні панелі дверей, то тепер взагалі вся “кузовщина”. І навіть каркас, присмачений підсилювачами з бористої сталі (вони утворюють «клітину» салону) і термозміцненої сталі. Інакше ніяк, адже на цій же модульній платформі-матриці Modularer Standardantriebsbaukasten проектуватимуться Bentley (насамперед 6-метровий седан Continental), які ніколи не були легкими.