Поширені несправності пов’язані з двигуном

Незалежно від віку та пробігу вашого автомобіля, а також моделі та марки у нього іноді виникають проблеми з двигуном. Регулярне технічне обслуговування автомобіля збільшує шанси, що вам не доведеться робити позаплановий ремонт двигуна. Як збільшується пробіг автомобіля, так пропорційно зростає можливість появи дрібних несправностей двигуна. Проте чи всі проблеми двигуна є серйозними несправностями. Іноді причиною нестабільної роботи двигуна є брудний повітряний фільтр.

Не заводиться двигун
Однією з найпоширеніших проблем двигуна є те, що він не заводиться. Якщо є клацання, але колінвал не провертається, це зазвичай вказує на проблеми з акумулятором. Якщо колінвал провертається, але двигун не заводиться причиною цього може бути проблеми з паливопроводом або запалюванням.

Поширені причини, за яких не заводиться двигун:

Розряджений акумулятор
Від’єднана клема акумулятора
Несправність реле стартера двигуна
Несправність вимикача запалювання
Проблеми з бензонасосом
Забитий паливний фільтр

Загоряється на приладовій панелі Service Engine Soon
Загоряння Service Engine Soon на приладовій панелі призначене для попередження водія щоразу, коли виявляються некоректні показання в будь-якому датчику, підключеному до контролю викидів двигуна, або трансмісії. Метою Service Engine Soon – попередити водія про потенційно серйозну несправність, яка потребує ремонту. Блакитний вихлопний дим поряд з індикатором Service Engine Soon може вказувати на несправність паливної системи, викликаної витоком моторного масла. Також на автосервісі можна підключитися до бортового комп’ютера через діагностичний роз’єм і визначити причину загоряння Service Engine Soon.

Часті причини займання Service Engine Soon:

Свічки запалювання або дроти, які зношені або пошкоджені
Електронна несправність контрольного модуля
Викиди контролювати помилки, такі як кисневий датчик
Заправилися неякісним паливом

Перегрів двигуна
Перегрів двигуна найчастіше виникає через низький рівень охолоджуючої рідини. Зменшення рівня охолоджуючої рідини в розширювальному бачку при холодному двигуні вказуватиме на те, що є витік. Більшість автомобілів оснащені датчиками температури або сигнальною лампочкою, які попереджатимуть водія про перегрівання. Часте перегрівання двигуна може призвести до серйозних пошкоджень двигуна. Правильне та своєчасне обслуговування системи охолодження важливе для того, щоб зберегти якість охолоджуючої рідини та щоб переконатися, що система охолодження знаходиться у хорошому робочому стані. Крім того, тріщини в головці двигуна або пробита прокладка двигуна може призвести до перегріву двигуна і втрати рідини, що охолоджує. Білий дим із вихлопної системи може вказувати на необхідність ремонту двигуна.

Причини перегріву:

Несправний термостат
Брудні або низький рівень охолоджувальної рідини
Непрацюючий вентилятор охолодження
Пробитий радіатор або шланги
Внутрішні витоку охолоджуючої рідини
Негерметична кришка радіатора
Брудний повітряний фільтр